Kulturnatten.

 Idag har det varit kulturnatt här i Norrköping.
Först gick vi och åt thaimat mamma, jag och Gittan. Det var SÅÅÅÅ gott!!
Därefter gick vi och lyssnade på pappas band, Åke Borts orkester, som de så fint heter.
De är ju så duktiga!
Efter det gick jag och Madde och såg Crazy pictures premiär av filmen Den blå mannen.
När den var slut var det brorsans tur att spela med sitt band.
Jag känner mig riktigt stolt över att har sån sjukt duktig bror och pappa <3
picasion.com gif maker
Mysmys

Kommentarer
Postat av: lisa

låter mysigt din brors band och vilken mysig dag och kväll. superfin är du också! katten är med söt. kramar på dig!

Svar: Ja det var väldigt mysigt :) Tack så mycket Lisa!! Kram!
beccatroll

2012-09-30 @ 19:39:47
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: mamma

Det var en kul kväll, med bra musik. Tråkigt väder bara...

2012-10-01 @ 19:05:42

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0