Hej vänner!

Åh, jag saknar att blogga, men det är så svårt när lusten, orken o inspirationen inte finns där.
Jag skulle vilja göra om designen på bloggen.. Känns lite uttjatat, har sett ut så här ett bra tag nu.
Känns verkligen som att inspirationen aldrig mer kommer komma tillbaka,
men hoppas verkligen att den gör det.. Nångång :)
 
 Just nu ser mina dagar ut så att jag försöker ta mig till Orangeriet så ofta jag kan,
försöker bidra med lite stickade sockar som de ska sälja sen när butiken öppnar.
Så hänger jag mest hemma med kissen och min fina älskling.
Har inte så mycket lust och ork med så mycket mer än så för tillfället.
Mys på er!

Kommentarer
Postat av: Juana

Ja det där med att ändra design ("miljön") kan faktiskt hjälpa ibland om man vill få ny inspiration. Så att det blir lite roligare för en att gå in i skriva nåt. Du har nog säkert "växt ifrån" din gamla design skulle jag tro. Så mycket nytt har ju hänt känns det som :)
Ha det så jättebra!
och ps. är så avundsjuk på ditt stickande! Jag skulle vilja kunna sticka mina egna raggsockor :)

Svar: Ja precis, det känns som det är dags för något helt nytt! Jo det har ju hänt en hel del de senaste åren.. Men tack! Vad snäll du är, ja det känns kul att kunna sticka sina egna sockar :) Det är inte så svårt som det kanske verkar, du kan ju lära dig :)
beccatroll

2012-10-14 @ 02:04:37
URL: http://tradkoja.blogg.se
Postat av: mamma

Håller med juana, du stickar ju så fint!

Svar: Tack mamma! <3
beccatroll

2012-10-14 @ 21:56:48

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0