Tisdagskväll.

Jag har värsta syinspirationen för tillfället!
Jag har även laga-mat-inspiration just nu!
Ikväll blev det makaroner och värsta goda köttfärsröran, gott!
Till efterrätt blev det den sjukligt goda banana splitglassen. Mmmmm!

Kläderna är inte färdiga ännu,
ni får se de på när de är helt klara!
Hoppas ni haft en fin dag.
I natt drömde jag en så jobbigt fin dröm.
Jag drömde att vi var tillsammans och det var så himla bra.
Jag var så lycklig.
Känslan man får i en dröm kan sitta kvar så länge vissa dagar,
idag var en sån dag.
Nä i natt får jag drömma om någon annan.
Puss på er!
Och justja... imorn ska jag till gymmet trots att jag är sjuk,
jag vill vara frisk nuuuu!
God natt!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0