Fina dagar.

Tänker att ni väldigt gärna vill veta var jag har hållit hus de sista dagarna.
Jag har gjort det här bland annat ;
Njutit som tusan av det underbara vädret!
Lagat och ätit en annorlunda, men god ungspannkaka med nuevogänget.
Hängt med Gittan på Hageby centrum
ätit mcdonaldsmat i solskenet!
Hängt med Gittan hem, myst med hundarna
fått se hur Gittan skulle se ut om hon var en liten babushka.
Hängt med Emil, Jonas och Madde ut till Ågelsjön
där vi hade picknick, njöt av värmen,
tyckte det var extremt kul att det ekade,
hade en liten mag-trumsstund.
Fint var det!
Festat hos Sandra,
hängt med Mats och Maikel!
Varit på födelsedagskalas hos brorsan som fyllde 25!
Ätit AnnHelens extremt fina, goda smörgåstårta som hon gjort alldeles själv.
Ätit asgod glass och en fin muffins som även de är AnnHelens fina verk!
Till kalaset hade lilla mormor tagit med sig tre brev som jag,
Michael och Gabriel hade skrivt till henne när vi var små.
Så mysigt!
Jag hade ritat en fin teckning.
Som sagt, Gabriel och Dan var här på besök hela helgen, MYS!
Sen har vi även haft fest hos bror.
Väldigt trevligt!
Jag vet.. Jag såg inte jätteglad ut, men tro mig, jag var glad.
AnnHelen tog fram gitarren och spelade några grymma trudelutter :)
Snyga killarna!
Tack för fina dagar alla!
Mys o puss, nu ska jag städa!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

mysigt och gott+ att vad du är fin!

2012-03-26 @ 18:18:16
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0