Mys!

Nu är jag hemma igen efter några dagar på landet med min älskling.
Det var så mysigt! :)
Det enda som inte var så mysigt var denna hemska varelse som klättrade på väggen i trappen..
När jag fick syn på den fick jag panik och ropade på Michael, han var på nedervåningen och jag vågade inte gå ner så han fick komma och döda den extremt stora spindeln :)
Justja! Det var inte det enda som var omysigt,
när vi gick i skogen höll Michael på att trampa på en orm, vi blev livrädda o sprang därifrån.
Annars hade vi väldigt mysigt!
:)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för husvakten! Fina bilder, och kul att Michael var med på ett hörn...

2012-07-19 @ 19:39:28
Postat av: Lisa

mys!

2012-07-24 @ 19:00:32
URL: http://popflickan.blogg.se

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0