Världens mysigaste tröja.

Gittan köpte en denna fina tröja igår på stan..
Sen när vi kom hem till henne ville hon att jag skulle prova den,
känna hur varm o skön den var...
O jag blev helt kär i den.. Tänkte att "nu får hon aldrig tillbaka den"
När hon ville få tillbaka den senare på kvällen,
när vi skulle ut med hundarna, gjorde det lite ont i mig.
Men jag sa inget förrens ännu senare på kvällen.
Då sa jag att jag också ville ha en sån!
Så idag åkte vi tillbaka till stan så fick jag mig en egen <3
Den är så himla härlig.
Jag blev nästan tårögd för den var så otroligt varm o skön <3
Fryser jag så tar jag på mig denna o blir varm direkt.
Nu kommer jag troligtvis bo i denna tröja ett bra tag framöver.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tröjan ser ut att vara jätteskön!

2012-01-09 @ 18:30:04

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0