Söndag.

Gittan är ju verkligen expert på att spendera pengar.. nästan värre än mig.
Idag när vi gick på stan testade vi en massa smink, parfym, hudkrämer osv.
Så provade vi på någon grej för ansiktet som var asbra, Gittan ville ha den..
Så när vi kom fram till kassan la Gittan upp två stycken, en till mig med!
Det blev 360 kr (om jag minns rätt) för två små burkar.
Sen gick vi vidare till Åhlens där vi testade en väldigt spännande mascara
som förlänger fransarna och den fungerade verkligen!
Så gick jag iväg och kollade runt på lite andra fina saker där inne, när jag sen gick tillbaka till Gittan
hade hon ställt sig i kassan och köpte TVÅ mascaror... det gick på ca 490 kr!
Gittan alltså..
Så nu ska jag först äta maaat sen ska jag testa mitt nya dyra smink!
MYS!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Loreals studio secret är sjukt bra! Man har den under foudationen och jag har säkert haft den i över ett år nu. Så bra :P

2012-01-22 @ 20:55:55
URL: http://linaimarrakech.blogspot.com/
Postat av: Carro

Vad kostar mascaran?

2012-01-25 @ 02:17:46
URL: http://Finest.se/babymamadrama

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0