Söndag.

Inatt sov jag med ricinolja i håret... såg ut som ett.. ja vad ska jag säga.. troll? när jag vaknade.
Så på med en stor mössa för att hänga med Gittan o hundarna ut en sväng.
Har kännt som en riktigt bra dag idag!
Jag känner mig väldigt positiv idag!
Jag tänker att jag måste sluta med min sömnmedicin som bara förstör för mig.
Visst, det är underbart att jag får matlust av den, men jag försover mig varenda morgon.
Är helt förstörd vissa dagar när jag tagit medicinen försent kvällen innan.
Har fått som en tvångstanke att jag bara MÅSTE vara vaken så länge som möjligt
på kvällarna så att jag kan få njuta av mat, godis o en massa annat skit.
Allt smakar ungefär tusen ggr godare efter att jag tagit min medicin,
så är jag ju så enormt envis med att äta tills jag somnar.
Jag brukar somna med en massa solrosfrön, chips eller godis i munnen
som jag inte har tuggat färdigt på, så vaknar jag till och fortsätter tugga, stoppar in något nytt,
somnar, vaknar, tuggar... osv.
Men det funkar inte i längden.
Det måste ju finnas någon annan medicin man får matlust av,
som inte är sömnmedicin.
Så det ska jag ta tag i, ringa min läkare, byta den medicinen.
Så ska jag leta mer seriöst efter en annan lägenhet :)
Sen ska jag ha en hund!
SÅDETSÅ!
MYSPÅER!!!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0