Sjuk.

Imorse när jag vaknade hade jag blivit förkyld.
Det var en evighet sen jag var det sist.
Hade ont i huvud o hals, kittlade i öronen, snorade.
Så längesen att jag inte kom ihåg hur o vad man gör när man blivit förkyld.
Jag ringde till mamma o frågade vad jag skulle göra, om jag var tvungen att stanna hemma
eller om jag kunde hitta på saker som vanligt.
Vi kom väl fram till att det var bäst att jag stannade hemma.
Så nu kollar jag på en svart-vit gammal långfilm på ettan
och ska försöka sy lite grann o bara göra en massa myssaker så kanske jag känner mig bättre imorn.
Mys på er.

Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dig!/Kram

2012-01-10 @ 18:54:59
Postat av: Lisa

åh krya på dig och mig!

2012-01-12 @ 14:09:22
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0