Min sjukt mysiga dröm (inte).

Inatt drömde jag den mest udda mardröm någonsin..
Jag drömde att jag var på något slags kalas, ett barnkalas.
Där fanns det alla möjliga olika sorters kakor, pajer, bakelser, tårtor m.m.
som en kvinna hade bakat, allt såg så himla fint ut, som konstverk.
Det såg ut att vara choklad i allt...
När jag hade smakat lite grann, tyckte jag det luktade så himla starkt..
En sjukligt stark stank av bajs trängde sig in i näsan.
Jag försökte klura ut varifrån det kom.. så när jag luktade på bakverken
förstod jag att det var de som stanken kom ifrån.
Jag sprang in till toaletten o spydde o spydde o spydde!
Försökte på alla sätt o vis att få bort bajssmaken i munnen, men det var omöjligt.
Jag gick ut till barnen och kvinnan som hade gjort dessa vidriga bajskakor.
Barnen var helt speedade och verkade ha blivit höga på bajset.
Jag skrek på kvinnan och frågade varför i hela friden hon hade gjort som hon hade,
frågade hur hon ens hade kommit på tanken att göra bajsbakelser till sin dotters kalas!
Men hon var helt hopplös att prata med, hon hade ju också blivit hög på bajset.
Hon sa iaf att "Det är ju så himla gott, Becca och man mår ju så himla bra!"
Sen ville hon visa för oss alla vilket fint bajs hon hade hittat,
det var bajs med massa sånadär färgglada Non Stopgodisar.
Och de var hela och fina (förutom att de var lite småbruna här o var)
Så avslutades drömmen med att hon sa "Ja, han Anders, han tuggar ju så dåligt,
han bara sväljer utan att tugga.

Det var så himla obehaglig känsla genom hela drömmen
och det kändes så verkligt. Jag kände verkligen stanken och smaken i munnen.
Hur... Varför? Så himla sjuk dröm.. var fick jag det ifrån liksom??

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha så störd dröm!

2012-01-27 @ 19:15:23
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: mamma

DET var en märklig dröm...

2012-01-27 @ 19:24:47

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0