Lördag.

Tänkte säga att jag lever.
Att jag hade en väldigt bra kväll igår med Sandra o flera.
Var mysigt att få dansa loss lite.
Sen vill jag även säga.. att det är så himla läskigt med killar.
När jag träffar någon som jag märker verkligen är bra och som visar intresse för mig
blir det så läskigt..
Det är som att jag inte känner mig värd det.
Sen känner jag också att det skulle kännas så fruktansvärt jobbigt om jag skulle försöka ge honom
en chans, att han får känslor för mig men att inte jag kan få det för honom
och blir tvungen att såra denna braiga person.
Ååååå.. att jag måste tänka så himla mycket jämt.
Jag måste bara våga.
Jag vet ju att jag är värd att älskas lika mycket som någon annan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

<3

2012-01-21 @ 23:25:22
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Malin;

du är mycket värd att bli älskad. och du; 'friskt vågat, hälften vunnet' <3

2012-01-23 @ 17:54:24
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0