Lista.

Okej, nu är det dags att ta tag i saker o ting.
Så här är en liten peppande lista för mig själv.
  • Ringa capio ang. medicin, höra om det finns någon annan som förbättrar matlusten (ist för sömnm.)
  • Tills dess ska jag ta den jag har nu tidigare på kvällen, lägga mig tidigare så jag kan komma upp på mornarna.
  • Ta tag i städning. Ha en städdag i veckan.
  • Köra på gymmet två gånger i veckan.
  • Börja tänka mer positivt.
  • Tänka efter vad som är bra för mig, välja bort det dåliga.
  • Vara mer bestämd.
  • Vara mer ärlig.
  • Säga ifrån när det inte känns bra.
  • Försöka på något sätt att planera min ekonomi bättre.
  • Börja skriva dagbok.
  • Dansa mer.
Det får räcka för nu.
Har ni några fler tips får ni gärna hjälpa mig,
vet att vissa av er inte gillar att kommentera så mycket, men det går ju alltid att skriva anonymt :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: joanna

umgås med vänner är viktigt, men det kanske du redan gör?!

Ha det bra

2012-01-08 @ 14:09:59

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0