Hanna.

Ikväll hyrde Gittan o jag filmen Hanna.
Jag tyckte om den, jag tyckte om henne.
Jag älskar att hon ser ut lite som en älva i sitt fina, långa, blonda hår.
Jag fastnar lätt för filmer som innehåller starka, modiga, hårda, rätt känslokalla tjejer.
Jag ser upp till de så himla mycket bara för att jag själv saknar lite av det där.
Jag blir inspirerad, vill också.
Då menar jag inte att jag vill bli en flicka utan några som helst känslor,
men kunna vara ärlig, modig och verkligen kunna bli riktigt arg när jag inte blir rättvist behandlad.

Hoppas ni alla haft en fin dag.
Nu ska jag äta lite mer godis innan jag slänger mig under täcket.
Puss.

Kommentarer
Postat av: joanna

åh, den filmen. den har jag själv funderat på att se :) Och jag tycker att det är så coolt hur en och samma person kan variera så i sitt utseende - har svårt att tänka mig att denna tjejen faktiskt är samma som spelar i Flickan från ovan (the lovely bones) eller stolthet och fördom.

2012-01-08 @ 14:17:07

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0