Gittan.

Det var någon som frågade mig häromdagen vad Gittan o jag har för relation.
Om hon var lite som en mamma för mig.
Nej det är hon inte, jag har en asbra mamma som jag älskar!! <3
Gittan är en väldigt nära vän.
Hon är lite som en tvilling.
Vi är väldigt lika i vårat mående och kan därför hjälpa varandra att må bättre.
Om hon har något som är tufft, försöker vi ta oss igenom det tillsammans,
som med hennes tandläkarrädsla.
Jag ringde till tandläkaren, fixade tid, följde med henne dit.
Och när jag har det jobbigt här hemma, när det har blivit så stökigt,
ofräscht att jag inte klarar av att vara hemma, har hon hjälpt mig att göra det fint.
Mina föräldrar o andra vänner som t.ex. Madde har såklart också erbjudit sig att hjälpa mig,
men jag som alltid jämt o ständigt av någon anledning får dåligt samvete för det mesta
klarar inte riktigt av det.
För jag kan inte riktigt "betala" tillbaka som jag kan med Gittan.
Samma sak som när jag har mått väldigt dåligt, psykiskt, åker jag till Gittan
eftersom hon blir inte nerdragen på samma sätt som andra kan bli.
Så så äre.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag älskar dig med!

2012-01-17 @ 14:27:21

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0