ÄRE SANT???

Alltså när hände detta?
Jag vet inte hur många gånger jag googlat på hur man ska få håret att växa snabbare
och det bara har stått att "det finns inget som får håret att växa snabbare....
ät näringsrik mat med mycket protein så blir iaf kvaliten på håret bättre.. osv"
Så ikväll googlade jag ännu en gång..
Åååå om detta fungarar på mitt hår är jag nog världens lyckligaste!!!
Ricinoljan alltså.... Jag är så ivrig att få prova på denna magiska olja!
Tydligen fungerar det bara på vissa o då fungerar det helt sjukt bra!
Först trodde jag det bara var något fult lurendrejeri för att tjäna pengar,
men efter att ha kollat in flera olika tjejers bloggar och får se före-efterbilder
måste det ju fungera!
Och det kostar bara 42 kr på apoteket.
Imorn ska jag minsann ha den där oljan!!
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh!!
Hoppas det fungarar på mig lika bra som det har gjort för den här tjejen!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Tack för detta inlägg.

Jag ska absolut testa detta :)



BTW, vart köpte du övningshuvudet?



ha en bra kväll!

2012-02-11 @ 17:42:02
URL: http://pixiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gick det med det då? Själv vågar jag inte testa..

2012-03-03 @ 23:11:45
URL: http://nattstad.se/Mytomasson

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0