2011.

Nu tänkte jag göra som alla andra bloggare brukar göra - en liten tillbakablick på året som var.
Istället för att lägga upp tusen bilder, vilket blir jobbigt både för er o för mig, gjorde jag på detta vis.
Och jag vet att det blev skitfult eftersom bilderna är olika stora, men det får ni försöka leva med <3

Januari
Jag skaffade mig mina två små svin - Vera & Märta som jag var så väldigt envis med att jag skulle
ha på direkten. Dock fick ju bästa lilla mamma ta över de sen pga. att jag mådde för dåligt.
Jag hängde en del ute på Vikbolandet, hos Gittan.
Så kände jag mig väldigt fin i nya kläder och mina kilklacksskor.
make avatar

Februari
I februari provade jag en hel del olika stilar (vilket jag kan få för mig då o då)
Kände mig rätt fin, men kanske inte världens lyckligaste.
make avatar

Mars
Jag mådde väldigt dåligt, gjorde slut med någon, blev tillsammans med någon, bytte medicin, blev deprimerad, tog alldeles för många sömntabletter
på väg till psyk, föll i golvet på bussen, fick sår i pannan, gjorde slut med någon efter bara sex dagar.
Kände mig fin o färgglad i min nya tröja.
Firade lilla Madde på hennes dag.
Älskade mitt långa hår.
Spelade kort med lill-farmor.
Köpte mig en byxdress.
make avatar


April
Jag rakade av mig håret på ena sidan, exprimenterade med smink.
Kände mig arg o glad på samma gång.
Köpte lite fint till lägenheten.
Rökte och dansade loss i köket.
Började med näringsdryck, vilket var helt sjukt härligt!
Köpte Änglagårdfilmerna som jag såg tusen gånger ungefär.
Längtade något enormt efter sommar.
make avatar


Maj
Jag fyllde 21 år.
Köpte mig en väldigt fin, gul tunika.
Trodde min dammsugare hade gått sönder, men visade sig vara en massa barr o skit från julen
så jag kunde börja städa igen ordentligt vilket jag alltså inte hade gjort på tre månader på ett ungefär.
Stickade på min långa halsduk. (som ännu inte är klar...)
Kände mig rätt söt.
animated gif how to
Fortsättning (kanske, om jag orkar) följer...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så söt!

2012-01-05 @ 20:18:17
Postat av: Madde

Å jag vill se mer mer mer! :D Och jaaaaaa sååå söt! Och snygg! Åh min fina mysBecca<3

2012-01-06 @ 11:37:43
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0