2011 - fortsättning.

Juni
I juni hade jag fått ännu längre hår!!
Hängde med Flora.
Njöt av sommaren.
Lyxade till det med en massa godsaker, åt ordentliga, härliga frukostar.
Fick ett blommigt linne av en kille som visade sig vara rätt omysig.
Köpte mig ett par fina sandaler.
create an avatar

Juli
Klippte av mig håret, kände mig stark o tuff.
Var arg och äcklad av killar, blev lite som Lisbeth.
Åt en massa jordgubbar med grädde!
Hängde en hel del ute hos Gittan, spenderade väl mesta sommaren där.
Vi drack grogg, exprimenterade med hårfärg, klippte av oss hår,
jag färgade mina ögonbryn så de blev svarta och inte såg riktigt kloka ut,
vilket ledde till en hel del skratt, fick ta en blekning på de för att de skulle bli bra igen.
Smörjde in kroppen i brun-utan-sol, stekte i solen.
Kände mig rätt snygg.
Började gå upp i vikt.
Mådde rätt bra både fysiskt o psykiskt.
create an avatar

Augusti
Jag köpte mig en turkos maskara som jag kletade på i ansiktet.
Tvättade fönstrena ute hos Gittan.
Var hundvakt åt en löpande tik, en extremt pilsk hanhund och en "normal" hund på en o samma gång.
Klippte gräsmattan i långkjol med en fimp i mungipan.
Köpte o använde en fin långklänning.
Hjälpte Gittan att måla i nya lägenheten och flytta samt flyttstädning.
Köpte mig ett par snygga jeans.
Pumpade på gymmet och kände mig stark.
create an avatar

September
Hälsade på mysfamiljen i Blacka (vilket jag gjort de andra månaderna med såklart..)
Kände mig mysig.
Rensade bland mina kläder vilket ledde till att jag mådde mycket bättre.
Hängde med Madde på kulturnnatten, åkte bil med mysEmil.
Firade lille Jonas på hans dag.
Vann en bloggtävling på fina Lisas blogg och fick hem ett fint paket.
Myste en hel del hemma med tända ljus och en hel del vänneravsnitt.
Var hundvakt åt Alice pga kaos hemma hos Gittan o  de andra vovarna.
make avatar
O fortsättning följer!!!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0