2011 - fortsättning.

Oktober
Detta var nog min bästa månad år 2011 (eller kanske någonsin)!
Det hände grejer minst sagt hela tiden, jag mådde verkligen bra, kände mig till o med lycklig många dagar
vilket inte har hänt på mååååånga år.. Eller okej, jag har aldrig kännt mig så lycklig.
Jag fick två asmysiga mössor, varav en jag bodde i!
Shoppade loss så fort jag fick mina pengar, trots det klarade jag mig utmärkt ekonomiskt... (fråga mig inte hur)
Fick en inneboende som var helt underbar den lilla vecka jag fick äran att ha henne,
vi busade, hon älskade att leka i duschen och hon var världens mysigaste sovsällskap.
Jag partade med de två snygga Sandrorna!
Blev colaberoende!
Åt sjukt god cesarsallad!
Kämpade för livet för att Nuevo skulle få vara kvar,
åkte till Eskilstuna med gänget, stod på en scen, pratade inför publik (!),
var med i tv!! Åååå vad jag var lycklig den dagen!
Den dagen kändes det som jag kunde klara av precis vad som helst!! <3
Jag blev helt överlycklig när jag fick reda på att vi skulle få ha kvar nuevo
i minst tre månader till!
Jag blev förbannad på nuevopsykologen för att blev arg på mig för att jag försov mig gång på gång,
så jag drog på mig "arga" kläder och mycket kajal runt ögonen och skällde ut honom.
Jag var på maskerad med Sandra, klädde ut mig till en vampyr-barbie.
Var på vindsfestmaskerad med fina Jessica, Johan o massa andra mysiga människor,
temat var skräck... Dock måste jag ju alltid klä ut mig till något lite skumt så jag var ett turkost monster.
Jessica o jag blev fulla o på bushumör.
Lilla mamma, Emelie, Gittan o jag åkte en sväng till Linköping o IKEA,
åt på restaurang :)
Jag hängde med Jessica till Värmekyrkan o dansade lite grann.
Jag var "systervakt" ute i Blacka,
och en annan dag hade jag syrran o Flora här hemma på besök.
Oj vad långt det blev.. Och eftersom det blev så många bilder fick jag göra tre "bildspel" för denna månad.
:)
how do you make gifs
how do you make gifs
how do you make gifs

November
Okej, denna månad hände det tydligen också en hel del så nu blire en hel del bilder till!
Jag fick min nya kamera :D tog massa bilder på allt o alla!
Hängde en hel del ute hos Gittan o hundarna o såg på Irene Huss.
Träffade mysfamiljen o släkten.
Var på fiahemmet o blev helt kär i en liten kisse <3
Träffade Beckamys!
Tyckte min mage var så himla mysig när den var proppfull,
var lite som en bebismage <3
Kände mig rätt snygg emellanåt men var också väldigt trött på kort hår.
Bowlade med nuevogänget
Njöt av att vara hemma o mysa.
Köpte en blå kofta för 15 kr som var mys.
Hängde med en fin tjej som bakar jättegoda muffins!
Åt världens godaste pizza!
Köpte min fina lurv-jacka!!!
Gick omkring i basker.
Spelade massa Sims 3.
Åt räkmackor så fort jag fick tillfälle <3
free gif maker
free gif maker
crop image
Nä nu får det räcka för nu, sista månaden får ni snart :)
Gos.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas 2012 blir det bästa året för dig!

2012-01-10 @ 10:26:12

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0