Snömys.

Sådär då. Då har jag ett hus och tre hundar helt för mig själv i ungefär två veckor.
Det känns spännande o mysigt, men det ska bli ännu mysigare imorgon när Gittans operation är klar!
Än så länge har hundarna fått springa fritt ute på gärdet,
det var lite för mycket snö för Tore o lilla Alice.
Det fastnade stora snöbollar i pälsen så Tore kunde inte gå till slut
så jag fick bära honom hem o sätta både honom o Alice i duschen.
Efter det var mina snygga föräldrar här en stund :)
Det var mys!

Jag tänker att jag ska hinna så himla mycket tills Gittan kommer tillbaka.
Jag har bestämt att jag ska ha fått långt hår,
ha lärt mig flytande finska,
sy en massa fina saker (blir dock lite svårt utan symaskin..),
lyssna på en massa musik, dansa,
bli riktigt duktig på att laga mat så att Gittan får god mat när hon kommer hem,
bada fotbad, pyssla om mina fötter,
göra ansiktsmask, ricinoljeinpackning i håret,
mina egna naglar ska ha blivit långa,
så har jag lovat Gittan att jag ska gå upp till 70 kg så hon inte behöver känna sig tjock ensam.
Det blir nog asbra.
Och allt detta ska jag ha hunnit med på två veckor... låter rimligt.

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0