Så skönt.

Vid 12-13 tiden ringde de från lasarettet idag
och de berättade att Gittans operation var klar och att hon skulle
vakna om några timmar, men att de hade hittat kalk i stora kroppspuslådern
och de kunde inte säga hur illa det var förrens hon hade vaknat.
Det var inte alls kul att höra.. jag vet ioförsig inte exaxt vad det innebär,
men vet att det är väldigt allvarligt.
Senare när jag ringde tillbaka för att se om hon hade vaknat och hur det var med henne
sa sköterskan att de hade kunnat koppla ur respiratorn
och hennes andning var bra och hon hade vaknat.
Så hade de frågat Gittan om hon hade ont någonstans men det hade hon inte.
Sån lättnad, jag började gråta av lycka när jag fick höra det.
LillGittan <3
Nu kan det bara bli bättre o bättre (förhoppningsvis)
och snart har vi henne här igen.
<3

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0