Onsdag.

Då var första dagen utan Gittan avklarad.
Det har gått bra tror jag..
Känns så himla hemsk bara att se Smilla så ledsen..
Lillvoven <3
Hon springer ner till dörren så fort hon hör en bil köra förbi och tror att det är Gittan.
Hon har kommit fram till mig hela tiden, vill bli kramad o klappad..
Hon ser helt förkrossad ut. Lillen <3 Det gör så ont i mig.
Jag försöker förklara för henne att matte kommer hem om två veckor,
då kommer matte vara väldigt trött ett tag men sen kommer allt bli bra.
Hon försöker verkligen förstå vad jag säger,
tittar på mig och lyssnar.
Känns så hemskt att jag måste lämna de tre trollen imorn,
men måste in till lilla ätstörningstanten och sen till nuevo.
När jag kommer hem ska jag krama sönder de <3
Annars idag har jag känt mig lite söt i Gittans fina linne
och ätit massa gott.
Mys till er!

Kommentarer
Postat av: ..

Vad är det för god sås du har på där? :) skulle vilja testa :)

2012-02-17 @ 15:07:46

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0