Min lilla torsdag.

Idag var jag på nuevo, vi lagade ris o korvstroganoff och det blev så väldigt extremgott!!
Efter maten överraskade vi sötaste Lili med glasstårta eftersom det var hennes födelsedag.
Efter mat o glass gick jag vidare till luntisarna och hängde lite med älsklingen Madde och snyggingen David <3
Det var så mysigt att få träffa dig Maddegosen och hälsa David att jag saknar honom redan.
Han är ju så himla fin Davidkillen <3
Tänk att det finns bra killar ändå, en riktig man!
David har verkligen det där lilla extra man söker hos en man,
sen är det ju ett stort plus att han har en het rumpa.
Han kan vara lite stel emellanåt, men annars är han världens finaste.
Måste även skryta lite grann... Madde är ju så grym på att måla, kolla bara!!
Nu måste jag sova, men mys på er!

Kommentarer
Postat av: Rumlan

Nä fyfan så otäck han va!

2012-02-04 @ 11:06:08
URL: http://rumlan.blogg.se/
Postat av: Madde

Nej nej! Han är inte otäck! Han är den hetaste, vackraste, finaste av dem alla! David<3

2012-02-06 @ 20:46:53
URL: http://hippiestick.blogspotcom

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0