Måndag.

Jag känner mig så himla bra! Så duktig!!
Bland det läskigaste jag vet är ansvar.
Tre hundar är STORT ansvar, men jag klarar det!
Jag KAN! :D
Och jag kan det riktigt bra!
Jag går upp TIDIGT på mornarna, runt åtta-halvnio,
går ut med hundarna,
ger hundarna mat,
äter frukost,
har kollat upp bussar kvällen innan,
gör mig i ordning,
åker in till nuevo,
åker hem,
går ut med hundarna,
lagar mat,
ger hundarna mat,
städar, diskar, tvättar osv..
Så himla duktig jag är!
Ikväll har jag använt strykjärn för första gången i mitt liv,
strukit Gittans gardiner (som hon har tjatat om att hon skulle göra sen nyår),
pysslat lite med en välkomsthälsning,
förberett lite inför när Gittan ska komma (på onsdag/torsdag).
Jag vill ordna värsta överraskningen så att hon blir riktigt glad!


Sen har jag även sysslat med det här;
Nä nu har Tore börjat snarka och Smilla ligger och drömmer,
kanske är dags för mig med att sova.
Sov sött fina <3

Kommentarer
Postat av: Madde

En härlig sida som kan muntra upp en--->http://mcranelid.delorean.se/ Ranelid är mannen!...Eller?

2012-02-21 @ 10:05:29
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0