Lycka!

HALLELUJA!
Än så länge känns det asbra med den nya medicinen!!
Wooooohoo!
Idag känner jag mig faktiskt lycklig (!!!) och det är inte så himla ofta det händer :D
Imorse kändes det ungefär som jag kan tänka mig att det gör när man är hög.
Jag kände mig så lugn... men jag antar att det är så "vanliga människor" känner.
Nu hoppas vi på att det fortsätter så här för om det gör det kan jag nog klara av precis vad som helst.
Idag myste jag på nuevo, vi hade lite allahjärtansdagmys,
åt mat och efterrätt.
Därefter åkte jag hem packade det sista innan Gittan kom o hämtade mig
och imorn är det dags, då åker hon till linköpings lasarett, så skönt...
Sen måste jag ju skryta lite med mina nya, långa fina naglar <3
PUSS o KRAM på er mysar!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0