Fredagsmorgon!

Så skönt att Gittan fick komma hem så tidigt!
Hon fick världens ångest när hon låg inne,
den miljön passar inte riktigt Gittan,
dels för att hon alltid vill hjälpa alla andra
trots att hon själv mår skit och har ont,
dels för att personalen sög kuk (inte bokstavligen.. de bara sög helt enkelt).
När hon kom hem mådde hon mycket bättre!
Hon hade inte sovit ordentligt på tre nätter,
högst två timmar/natt.
Inatt har hon fått sova 8-9 timmar!
Och idag känner hon att skulle orka ta sig ut i trädgården,
få sitta en stund i solen medan jag fixar till hundgården.
Hoppas bara att alla moln försvinner så vi kan få mer sol!
Jag vill ha sooommar!!
Och mitt långa röda hår!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

fina tjejen!

2012-02-25 @ 16:17:58
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0