Dag 2.

Det är helt otroligt hur mycket kläder Gittan har!
Alltid när jag lånar något av henne, säger hon;
"Men vilken fin, är den ny?"
Så blir hon alltid lika förvånad när jag säger att den faktiskt är hennes egen.
Hon får helt enkelt börja använda sina kläder ordentligt när hon kommer hem och känner sig någorlunda pigg!
Det är iaf väldigt mysigt att prova en massa kläder som är hennes.
Dock är de mycket finare på henne då jag är för liten för hennes lite större kläder,
men kul är det.
Och ja, jag vet att jag är expert på att ta en miljon egobilder,
men det får ni faktiskt stå ut med för jag tycker nämligen att det är kul!
Sådetså!
Vi hade en sån sjukt bra föreläsning idag på Nuevo!
Inger Hansson alltså... vilken kvinna!
Så otroligt inspirerande människa.
Hon berättade bland annat att hon har varit ute och haft föreläsningar tillsammans med Mark Levengood!
Så var det så mysigt att hon kom o hälsade på vårat lilla gäng.
Om ni någon gång får chansen att gå på en av hennes föreläsningar,
gör det för tjyven!
Puss o gonatt!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0