Skärtorsdag.

Igår kväll kände jag mig extremt trött min frisyr,
så jag klippte mig lite grann, men inte så himla mycket eftersom jag ska ha LÅÅÅÅNGT hår,
bara ändrade lite på frisyren :)
Före:
Efter:

Idag fick jag det här spännande paketet i min lilla brevlåda.
Det var en present från fina Janice!
Så himla gulligt!! Jag blev väldigt glad! TACK!

Så har jag varit en stund på mitt kära nuevo,
ätit lite påsklunch med gänget! MYZ!
Jag var på extremt dåligt humör när jag vaknade eftersom jag hade försovit mig en hel del.
Fick panik på mitt hår, kände mig rätt ful.
Jag är så rolig när jag är på dåligt humör för då ska jag alltid sminka mig lite mer och ha lite punkstil,
så jag tog på mig mina trasiga strumpbyxor,
korta jeansshorts och min basker (bara för att slippa min pottfrilla..).
När jag satt och väntade på spårvagnen satte sig en kvinna bredvid mig.
Hon började prata med mig och sa att jag hade alldeles för lite kläder på mig,
att mina knän skulle bli förstörda när jag blir äldre.
Jag sa att; Det är nog ingen fara...
Jag såg hur upprörd hon blev, hon sa;
Du vet inte vad du pratar om flicka lilla!
Sen fick hon se att jag hade hål i mina strumpbyxor
och det var så klart helt förskräckligt obehagligt så hon var ju tvungen att kommentera även det;
Du har ju hål där! Det var INTE snyggt.
Jag; Men jag kanske tycker det....
Då blev hon tyst.
Människor alltså.. jag förstår inte riktigt varför folk orkar bry sig.

Nu ska jag i alla fall snart gå och kolla på en lägenhet!!
Hoppas på att den ska vara fiiin och att jag i sånt fall kan få den!
Håll tummarna!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

snygga tjej. fin blev du i håret och lunchen såg minsann god ut!

2012-04-06 @ 13:53:57
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: mamma

Du blev ju JÄTTEFIN i håret! Typiskt att farmor skulle säga nåt om det...

2012-04-06 @ 20:59:36
Postat av: jess

Vad fint ditt hår blev! :)

2012-04-07 @ 15:19:59
URL: http://yiskha.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0