Lördag.

Okej här kommer ett sånt här onödigt inlägg..
Som vanligt alltså..
Idag har jag sovit länge på Gittans soffa.
Bajsat i hennes toalett.
Tagit en dusch.
Gått ut med hennes tre vovvar, förutom Smilla som vägrar gå med någon annan än matte.
..så alltså två vovvar...
Sen satte vi oss i Gittans bögblåa bil så skjutsade hon hem mig.
Här hemma har jag ätit bulgur, chicken nuggets med creme fraiche och sweet chilisås..
Kollat på en massa vänneravsnitt.
Lyssnat på massa bra musik.
Nu ska jag åka till Madde o gänget.
Så ska lilla Lina komma dit som jag inte träffat på en evighet.
Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

snyggo!

2011-09-11 @ 01:24:56
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0