Kväll.

Idag har det varit full rulle hela dagen.
Jag gick upp tidigt (för att vara Becca).
Tog en dusch, en kopp kaffe och en macka.
Satte mig på bussen in till stan (sov ute hos Gittan)
Gick till World class där jag körde ett yogapass med nuevomänniskor.
Därefter pumpa jag lite muskler i gymmet.
Tog sedan spårvagnen hem för att ta en dusch och snabbt välja kläder,
vilket vissa dagar kan vara en omöjlighet för mig, men som idag bara tog femton minuter.
Sedan sprang jag snabbt till spårvagnen igen.
Hann precis i tid till ätstörningstanten.
Där hade jag samtal i nästan en timme.
Skyndade mig sedan vidare till stan för att träffa fina Sandra och Noemi.
Efter en-två timmar tjejsnack plockade Gittan upp mig.
Vi åkte ut till hennes gamla lägenhet där pappa+släpkärra hjälpte oss att flytta dubbelsäng,
bord, tung kista och en soffa.
Till sist - bära upp skiten i nya lägenheten.
Nu ligger jag i Gittans gästrum (där det äntligen finns en dubbelsäng) och känner mig helt slut!
Det har varit en mysig, men stressig dag..
Har haft så fullt upp så jag nästan glömt bort att äta.
Så nu blire kvällsmat sen SOVA.
Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

låter som en alldeles utmärkt dag!

2011-09-21 @ 00:42:40
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0