Bakismys.

Jag hade riktigt kul ute igår med sandra o sandra.
Vi dansade och dansade och dansade lite till!
Härligt.
Jag har kommit in i någon anti-killarperiod just nu.
Vill inte att någon kille ska komma nära.
Min bild av hur killar ser på tjejer har blivit helt fel..
Så just nu vill jag bara inte.
Jag vill vara ifred.
Så det var kul att bara dansa och hänga med tjejerna inatt!
:)
Nu har jag varit nere på tempo,
köpt en massa goda saker och kollat på fina Hur många lingon finns det i världen!
GOTT!

Ikväll är det kulturnatt här i stan.
Då ska jag hänga med Maddeälsklingen <3
Lyssna på pappas band som ska spela.
Sen gå på bio!
Så idag blire värsta mysdagen!!
Hare fint!

Kommentarer
Postat av: jess

Åh jag önskar att jag också kunde få äta sån där lyxig mat! Men vad skönt, att slippa tänka på jobbiga killar?!

2011-09-25 @ 21:06:45
URL: http://yiskha.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0