NUEVO - Växtkraft för livet.

Norrköpings kommun kan ju hoppa upp och ta sig någonstans! Riktigt himla ashårt!
Tar man bort något som har räddat så många liv är man ju riktigt korkad..
Den siste oktober kommer NUEVO i Norrköping försvinna.
Det jag känner just nu är att jag inte längre vill börja praktik.
Jag känner mig inte redo än.
Jag behöver mer nuevotid.
Jag skulle kunna göra ALLT för att NUEVO ska få vara kvar!
Imorn ska våra ledare träffa cheferna och då ska de fråga om Norrköpings Tidningar
får komma till oss och intervjua.
Om cheferna säger nej kommer jag själv ta kontakt med NT.
Jag kommer skicka ett långt brev till Norrköping kommun så de kanske
kan försöka förstå hur viktigt det är för oss ungdomar.
Jag gör det inte bara för min egen skull, utan för alla ungdomar som behöver NUEVO,
vilket idag är så otroligt många!
Jag säger som en kille från Eskilstunas nuevo sa;
"Frågan är inte om NUEVO ska få vara kvar eller inte utan hur mycket större vi ska göra det"
NUEVO är det bästa som har hänt mig NÅGONSIN.
Fick jag bestämma skulle det finnas i varje stad,
i alla länder över denna jord!
Så Norrköpings kommun.. Ni gör ett sjukt pinsamt stort misstag!

Så här känner jag just nu för mitt älsklingsNUEVO <3 ;


Kommentarer
Postat av: Lisa

kram <3. hoppas det löser sig!

2011-10-14 @ 21:21:27
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0