Maskeraden.

Jag förstår inte varför jag alltid måste klä ut mig till något annat än alla de andra.
Tänker väl att det är tråkigt med skräcktema där alla ser likadana ut.
Jag klädde som sagt ut mig till Barbie som hade gått o blitt biten av en vampyr.
Alltså var jag väl en vampyr-barbie.


Jag och Sandra bestämde att vi skulle vara tillsammans...
Så att vi skulle slippa jobbiga killar.
Jag gick verkligen in för att vara lesbisk...
Timmie trodde inte riktigt på mig så han ville ha bevis.
Han gick och sa till en tjej på festen, som tydligen var bisexuell,
att jag tyckte hon var det snyggaste jag hade sett.
Jag förstod att han hade bett henne spela med och gå in för det till 100%
så det gjorde jag också!
Hon o jag blev ensamma kvar ute på balkongen..
Då kändes det lite jobbigt.
Men jag fortsatte spela på.
Hon sa att jag var väldigt söt
jag sa att jag tyckte hon var söt också.
Sen sa hon att hon funderade på var hon skulle senare när festen tog slut.
Jag sa att hon gärna fick följa med mig hem (haha)
Då såg jag att hon började bli lite osäker så sa hon att hon ville hem till sig.
Men vi fortsatte prata och det slutade med att vi bytte nummer.
Haha så himla kul att verkligen gå in för det till 100%
Jag gick fram till henne igen lite senare o frågade om hon inte hade ändrat sig o ville hänga med mig hem.
Bara för att se hur hon reagerade. Men det ville hon inte.
Jag tror att jag var rätt bra på att spela lesbisk,
hon verkade tro till slut att jag verkligen var det!
Så jag vann! Hihi

Varning för många egobilder..
Tyckte det var så himla kul att ha långt hår för en gångs skull! :D
Och jag fick inte lägga ut några bilder på Sandra förutom en :)
Nu ska jag jag mysa med en läskig film och chokladbollar!
Myyyyyyyyyzz

Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi, då fick Timmie så han teg :=) Go girl!

2011-10-30 @ 18:51:27

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0