Killar..........

Till (.)(.);
Vadå inget sexistiskt.....
Måste du kommentera storleken på mina bröst.
Jag vet väl själv om hur de ser ut.
Bara så du vet är det såna som du som får mig att inte vilja skaffa mig en kille.
Och om du någon gång planerar att skaffa dig en tjej.....
Ge henne då inte en sån "komplimang".
Det gör en bara upprörd.
Man kan faktiskt säga saker som; Fin du är, söt, vacker.
Inte kommentera hennes kropp.
Jag tror jag talar för de flesta tjejerna när jag säger det.
Så om du tänker fortsätta kommentera skriv då inte kommentarer som dessa;


(.)(.) om Mina nya kläder!!!:
det ser ut som du har fått mycket större bröst. inget sexistiskt eller så, mest en notering!
^^ himla goa kläder!

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0