Katten.

Nu har jag pratat med polisen igen.
De har inte fått in någon anmälan idag heller.
Jag har gått och tänkt hela dagen på vem som äger henne.
Att det kanske sitter en liten flicka någonstans som är jätteledsen.
Men jag har gjort vad jag kan just nu så får vi se vad som händer.

Alltså Kompis är så himla busig!
Jag får inte ha maten för mig själv när jag sitter o äter..
Hon går upp på bordet och försöker ta det jag har.
Tidigare idag fick hon ett litet ryck;
Nu tror jag jag ska ta en sväng till djuraffären och köpa ett koppel
så vi båda kan få lite frisk luft.
Tycker det känns hemskt att ha en katt i koppel, men det är ju bättre än att hon inte får gå ut alls.
Mysmys så länge!

Kommentarer
Postat av: Lisa

mysigt. men hoppas du får katten eller att hon får komma till sin ägare. <3

2011-10-11 @ 01:05:15
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0