Tisdag.

Idag har jag myst en stund på stan med lilla mormor.
Efter det åkte jag med Gittan till ica kvantum,
där gjorde vi några riktigt bra fynd! :D
En skogaholmslimpa kostade bara 2 kr!!!
Tyvärr var det bara två limpor/hushåll.
Men det var iaf extremt bra!
Och fläskfilé för bara 39 kr/kg!
Så himla underbart!

Jag har kännt mig riktigt lycklig idag vilket är helt otroligt underbart!
Vissa dagar blir jag så lycklig när jag tänker på alla braiga människor jag har.
Alla som bryr sig <3
Jag vet att jag brukar tjata om det men det känns bara så HIMLA BRA!!
<3
PUSS PÅ ER!

Ikväll har jag myst här ute hos Gittan.
Vi har ätit potatiskroketter med fläskfilé och gräddsås. Så GOOOOOTT!
Och kollat på älskade Irene Huss!
Det är ju så spännande!! Sådär så att man nästan skiter på sig.

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0