MYS!!

Det blev värsta mysdagen idag!!
Som jag skrev tidigare åt vi middag tillsammans på nuevo
och gick och bowlade tillsammans efter det.
Så himla kuuuuuul! :D
Jag spelade tillsammans med fina Janice och fina Camilla.
Efter bowlingen, när vi skulle hem var det en liten vovve som kom fram o hälsade på oss,
han hälsade lite extra på Janice och lyfte på benet och kissade på Janices ben..
Det tyckte vi var vääääldigt kul och började gapskratta allihopa.
Så det blev mycket skratt o mys idag <3
Tack fina ni!
En annan fin grej som hände var att när jag satt på spårvagnen på väg hem
var det en tjej som sa "Jag måste bara säga att jag tycker du är jättejättefin i håret"
Det gjorde att jag kände mig ännu mer lycklig hihi!
MYYYS

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vad fina ni är:)

2011-11-30 @ 23:54:42
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0