Jääj!

Jag sitter och kollar på 4an, det handlar om ätstörningar.
Jag är så glad att jag har tagit mig ur skiten!
Man skadar bara sig själv och de runt omkring som bryr sig.
Det känns som att jag har mognat så mycket.
Eller kanske lärt mig att hantera mina känslor bättre.
Först var det ätstörningen som jag kämpade med ett tag och klarade mig genom det.
Sen började jag skada mig på ett annat sätt - genom att skära mig.
Men det har jag inte gjort på flera månader.
Det gör ingen nytta överhuvudtaget, ger bara en massa fula ärr.
Jag känner mig stark som tagit mig genom det där!
Så GOOO Becca!

Imorn ska bli en fin dag.
Först skaka rumpa med Nuevogänget på gymmet.
Sen gå på stan med Gittan.
Ha det mys!

Kommentarer
Postat av: lisa

kollade också lite på det där. sen orkade jag inte kolla mer hehe. ätstörningar är jobbigt som tusan. tur vi inte har det längre <3

2011-05-12 @ 23:02:08
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Johan L

Bra jobbat Becca, du är en kämpe! :)

2011-05-13 @ 09:57:04
Postat av: mamma

Det märks stor skillnad på dig. Du har verkligen växt! Kram

2011-05-13 @ 19:37:06

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0