Min fobi.

Jag har en fobi som är riktigt jobbig nu när det börjar bli sommar.
Jag är sjukt rädd för grodor!
Stora som små..
Madde vet vad jag pratar om.
Det har hänt några gånger att jag börjat stortjuta och skrika för att jag fått syn på en groda.
Det är inte själva grodan i sig jag är rädd för utan att jag ska råka trampa på en.
Så när det är mörkt ute vågar jag knappt gå, måste hela tiden kolla ner i marken för att det inte se så jag inte trampar på några.
Och sen att de hoppar gör det inte bättre, jag blir rädd att den ska hoppa upp på mig.
Jag vet inte riktigt varför det är så skrämmande med grodor..
Jag har aldrig råkat trampa på en så jag tycker det är lite konstigt.
Däremot har jag råkat cykla över en stor groda en gång.
Obehaglig känsla.
Har ni några skumma fobier?

Kommentarer
Postat av: madde

ahw lillen<3 brukar faktiskt tänka ganska ofta på det...aaahw! Så söt!!! och fruuuuktnsvärt kul!!! hahaha!

2011-05-11 @ 22:13:08
URL: http://hippiestick.blogspot.com
Postat av: lisa

jobbigt :/

2011-05-11 @ 23:09:15
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0