Glada Hudik.

Igår var jag och mamma i Linköping.
Vi såg Glada Hudikteatern.
Å de är ju bara för härliga!
Så himla fina allihopa!
Ni som inte vet vad det är för något kan jag berätta lite kort.
Det gick ett program på ettan för ett tag sedan som handlade om de här härliga människorna.
Det är ett gäng med olika handikapp som har gjort en teater.
Och sen filmen Hur många lingon finns det i världen har de också gjort.
Vi alla vet ju vem kära Ica-Jerry är :D han var också med!
De var så himla roliga, jag önskar jag kunde ta med mig hela gänget hem till mig
så kan de bo hos mig o bara mysa!
Nu vet jag vad jag vill jobba med - förståndshandikappade.
Ååå så mysigt det skulle vara!










Bilderna lånade jag härifrån.
Jag som har så svårt för att gråta pga min medicin började gråta när hon på
den femte bilden sjöng.
Hon sjöng så otroligt bra.
Om ni har möjlighet att se deras teater nångång, gör det!


Kommentarer
Postat av: lisa

fint!

2011-05-27 @ 22:57:09
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: mamma

Skulle kunna se den en gång till!

2011-05-29 @ 19:05:39
Postat av: Madde

Men åååh vad underbart! Den vill jag med se!! Så himla mysigt!!!!

2011-05-30 @ 11:34:46
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0