Eskilstuna.

Jag har haft världens mysigaste dag med Nuevogänget :D
Vi åkte till Eskilstuna för att träffa deltagare från de andra städerna.
Vi gick tipspromenad som jag vann!
Jag vann en fin liten grill.
Erika och Carro kom tvåa o trea så vi norrköpingsbor var bäst!
Sen grillade vi korv och myste framför brasan.
Därefter spelade vi brännboll i spöregn, det var faktiskt riktigt kul!
Men bilresan dit och hem var nog mysigast :D
Lyssna på bra musik med tjejerna!
Jag blev så glad att jag kom upp kvart över 5 imorse så att jag inte missade denna dag!
Har varit på ovanligt bra humör idag <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag kan inget göra, mer än att hålla ned dig. Kramar

2011-05-18 @ 06:46:17

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0