Kärlek.

Varför tänker man så mycket för.
Jag har bara varit i ett långt förhållande.. Om man nu kan kalla det för det.
De månaderna fick mig bara att må dåligt.
Jag behöver en pojke som får mig att må bra.
Men så fort jag har börjat komma nära någon, när det börjar bli seriöst,
blir jag så rädd och drar mig ur det.
Jag är så rädd för att bli sårad och illa behandlad.
Så är jag på något konstigt vis rädd för att ha ett "normalt" förhållande..
Jag kan inte riktigt tänka mig hur det skulle vara.
Men jag vill ju så gärna ha en fin, omtänksam, härlig,
spontan pojke som jag kan bli riktigt barnsligt kär i.
Det är bara att jag måste våga.
Och som mamma säger, att jag inte skyndar mig in i något utan
tar det lugnt och lär känna personen först.
Sen är jag inne i en period just nu så jag får för mig att ingen vill hänga med mig.
Jag måste sluta bry mig om vad folk tycker och tänker.
Men jag börjar iaf må bättre nu och det känns skitskönt! :D


Kärlek till er.

Kommentarer
Postat av: lisa

vet hur det känns. jag är typ likadan men det var längesen jag hittade någon fin. längtar till den dagen man hittar någon fin pojke eller tjej som tycker om en så man kan börja dejta och så. vore så fint åh. kramis! <3

2011-05-25 @ 00:25:43
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: mamma

Rätt som det är så står han där...Din drömprins!

2011-05-25 @ 14:28:42
Postat av: Vickan

Åh ja Becca, du är verkligen värld en riktig fin, snäll & go kille!& de finns faktiskt!!!



Oh men jag vill jättegärna träffa dig, har bara haft så sjukt mycket med skola & praktik nu. Kanske vi kan ses på mån eller tis kväll/em nästa vecka?

Kraaam på dig // Vickan

2011-05-25 @ 20:36:21

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0