Mys hos familjen.

Jag skulle egentligen träffat tjejerna från Nuevo ikväll.
Men jag kände att jag inte orkade idag.
Är helt färdig. Har sovit nu på soffan i flera timmar.
Hade en riktigt bra kväll igår med Carro :)
Vi var först hemma hos mig, åt tacos och drack vin.
Därefter åkte vi till Deli där vi tog en varsin öl och två shots.
:)
Tyvärr ska jag alltid göra något jag ångrar då jag fått i mig lite alkohol.
Sen dagen efter förstår jag inte varför.
Jag vill inte ha tillbaka.
Vill inte må så dåligt.
Vill vara fri.
Nu blir det snart melodifestival och mys med familjen :) <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

kram på dig rara.

2011-03-12 @ 23:59:14
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0