Fin dag!

Min dag har varit asbra idag :)
Dagen började med att Lili ringde och väckte mig,
jag hade försovit mig. Jag skyndade mig iväg dit och hann vara med en stund på gruppen.
Sen lunchade jag med gänget, så mysigt att bara sitta och prata med de.
Därefter gick jag och Carro en runda på stan.
Åh vad jag önskar att jag hade lite mer pengar, finns så himla mycket fina saker man vill köpa!
Senare åkte vi hem till Becka och barnen.
Hennes trevliga vänner Katta och Vicke och deras två barn var också där.
De bjöd på pizza och cola. Gott!
Tack alla fina för en riktigt bra dag!
Bra vänner gör livet så mycket enklare. <3

Kommentarer
Postat av: lisa

fina du. härligt med bra dagar!

2011-03-15 @ 23:42:37
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: tack fina!

2011-03-16 @ 16:39:31
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag blir så glad när jag ser hur bra du har haft det!

2011-03-16 @ 18:33:48

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0