Tisdag.

Jag förstår inte varför jag alltid ska få för mig att
personer är arga på mig eller att de tycker illa om mig.
Vad skulle det spela för roll om någon av någon anledning skulle vara arg på mig
eller tycka illa om mig?
Det är väl inte så stor grej.
Jag vill lära mig hur man gör för att bara skaka av sig såna tankar.
Och inte tänka vidare på saker så att jag blir helt slut i huvudet.
Alltså det är inte så att jag lider av det nu,
jag har blivit bättre på det men det tar ju ändå på mina krafter och
jag vet att jag kan bli ännu bättre på det.
Om någon har några förslag på hur man ska göra så skulle jag bli väldigt glad :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ta emot kärlek från dom som älskar dig. Allt annat är som tjuvar som stjäl kraft från dig...Slösa inte energi på det!

2011-06-15 @ 18:01:03
Postat av: babymamadrama - by caroline

bra sagt av mammsen din, ska också ta det till mig! :) tack för idag <3

2011-06-16 @ 01:39:44
URL: http://finest.se/babymamadrama

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0