Nuevo = Bäst!

Idag har vi haft det riktigt mysigt på Nuevo.
Det har vi ju iofs alltid, men idag har det varit så där extra mys!
Först gick vi en långpromenad tillsammans, vi tog en sväng förbi hemma hos mig.
Där jag hämtade ett rent fint linne som Timme ville låna.
Han såg så där fint femenin ut i mitt urringade, randiga linne och fick många blickar av människor som gick förbi.
Efter det gick vi tillbaka till Nuevo där vi gjorde pastasallad tillsammans.
Det var så himla gott!
Sen blev det mjölkrig. Alla var så busiga idag.
Nu måste jag sova för imorn ska jag upp tidigt så ska gänget åka till Kolmården :D

Kommentarer
Postat av: Tuva

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 13:24:55
URL: http://djurförsäkring.net

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0