Jag vill känna att jag lever.


Kommentarer
Postat av: Lisa

den är så underbar åhhhh! :) älskar så som i himmelen också! :)



sv: oh, ska helt klart kolla upp den där filmen då!



tack så mycket!



vad är nuevo för något? bra och begagnat är second hand va? det blir nog mysigt och skoj för dig! :) skönt att få komma ut lite och känna att du gör något vettigt också. det är ju alltid skönt!



jag pluggar på distans, jag har klarat religion b (pluggar upp betygen till ett gymnasieslutbetyg). just nu pluggar jag etik och livsfrågor. jag är jätterädd för att jag inte ska klara detta. men jag vill verkligen klara detta så jag ska plugga järnet. fick g på första inlämningsuppgiften i etik och livsfrågor. så nu är det bara plugga på tills nästa fredag då nästa uppgift ska in. för jag vill verkligen klara det här!!!



puss. på dig du är bra! <3



med mig är det upp och ned mest hela tiden. men det är okej. hur är det med dig rara?



2011-01-19 @ 03:01:00
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Kotte

Åh lyssnar på den om och om igen:D<3

2011-01-19 @ 21:39:00
Postat av: Malin;

den är så fantastisk! har älskat den sen första gången jag hörde den, älskar den nu & kommer förmodligen alltid att älska den.



kram på dig ditt lilla troll <3

2011-01-20 @ 20:11:12
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0