Nuevo.

Hej mysisar.
Jag har varit på Nuevo nu nästan varje dag.
Det känns jättebra!
Alla är så snälla och goa och mysiga.
Igår hade vi grupp där vi pratade om både jobbiga och bra saker.
Jag var rätt nervös men när jag väl hade börjat prata kändes det så skönt.
Känner mig modig som kan prata i grupp, har haft det svårt med det innan.
Jag känner att jag har utvecklats en hel del :)
Som tex. igår, på gruppen, pratade vi om en sak som jag
och en kille inte hade riktigt samma åsikter om och istället för att ge upp
och tillslut hålla med honom stod jag fast vid vad jag tyckte.
Det känns så bra! :D
Under åren då jag har mått dåligt har jag haft så himla svårt för att stå upp för mina åsikter
och säga vad jag tycker och tänker. Jag har inte ens vetat vad mina egna åsikter varit,
har bara lyssnat på och hållit med alla andra för att inte någon ska tycka jag är konstig.
Men nu så! :) Jag har kommit långt!
Mys på er.

Kommentarer
Postat av: Lisa

det låter bra det :)

2011-02-02 @ 23:40:46
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: kotte

Du är bäst älskling:)<3

2011-02-03 @ 00:19:44
Postat av: mamma

Det låter ju jättebra! Vilken tur att den gruppen finns. Kram/mamma

2011-02-03 @ 10:00:00
Postat av: j

Åh fan vad bra!!

Jag känner själv att jag har det problemet, att jag ibland inte ens vet vad jag har för åsikt bara för att jag är för orolig för vad andra ska tycka. jag blockerar mig själv liksom. Skönt att läsa om nån som faktiskt tagit sig ur det. då kanske det finns hopp för mig också..

2011-02-05 @ 23:21:58

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0