Tisdag.

Idag har jag haft en fin men lite jobbig dag.
Gick upp tidigare än någonsin (kl 06.00) för att åka till Caspers (brorson) dagis
och kolla på värsta mysluciatåget.
Efter det åkte jag hem för att slänga mig i sängen någon timme
för att sedan åka till kära nuevo där vi åt risgrynsgröt, julskinkssmörgås
och en massa lussebullar.
Jag vet inte riktigt hur många lussebullar jag ätit idag... det är ju så goooott!


Det blev lite jobbigt idag.. jag kände mig ledsen
och så himla irriterad på att jag bara inte kan må bra hela tiden
utan att jag måste börja må dåligt hela tiden,
så frustrerande att det alltid måste vara en sådan bergochdalbana...
men så träffade jag underbart bästaste mysvännen Madde <3
Hon tröstade mig så köpte vi lite godis o cola
och gick hem till luntis.
Där satt lille Jonas o pratade med två jehovas vittnen-tanter.
Vi hade ett rätt långt, väldigt intressant samtal.
När tanterna hade gått såg Maddemysen o jag på Dirty dancing
den är ju så braaaaa!
Och Madde! DU är så himla bra!!!!
<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ibland går känslorna upp och ner. Man är ju inte alltid på topp. Bra att du mådde bättre sen...

2011-12-14 @ 09:59:04
Postat av: Madde

Åh min mys det var så mysigt!! Dirty dancing åhphpåppp! Och Becca iiiihiwiiwiwiwiiiiii! Mys och kärlek!!

2011-12-14 @ 14:46:39
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0