Fredagsmys.

Vilket fint inlägg jag skrev i morse.. jag var inte riktigt vaken..
Min dag har varit rätt bra :)
Har dansat loss på World class,
ätit en massa gott
och spelat ett spel med nuevofolk, spelet heter Tjekompass.
Jag tyckte synd om Micke eftersom spelet innehöll ganska obehagliga frågor
som t.ex "tycker du det är viktigt att använda string?"
eller "använder du helst binda eller tampong?"
För att inte göra det hela för plågsamt för Micke valde vi de frågorna vi tyckte var bra,
som vi kunde få ut något av.
Meningen med spelet är att få bättre självkänsla.
De frågorna jag skrev ovan var väl mindre givande,
de vi valde att använda var faktiskt väldigt bra!
Nu är jag hemma, har tagit på mig mysbyxorna.
Det blir en lugn fredagskväll hos Sandra.
Ha det fint ni med!
<3

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0