Försvunnen.

Jag kan verkligen rekomendera denna film!
Så jobbigt spännande, så himla bra!!!
Gittan tjatar på mig att jag ska börja gå på såndär självförsvarsgrej.
Man vet ju aldrig när det kan hända något, kan ju hända vad som helst, vem som helst, när som helst.
Skulle kännas tryggt att kunna försvara sig ifall något skulle hända.
Jag får ta o kolla upp det där.

Jag är ju som jag är, när jag har sett en film jag tycker är jättebra vill jag se den tusen gånger.
Så nu myser jag ner mig i soffan o kollar en stund på filmen igen innan jag går o lägger mig.
Förresten tack BÄSTASTE MADDE O LINDA för att ni finns!!!! <3 Ni är så himla bra!!!!
God natt.

Kommentarer

Skriv till mig här, fina du:

Namn:
Glöm mig inte.

Din mejl: (publiceras ej)

Din fina sida:

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0